קאנטרי הרצליה
כתובת: ז'בוטינסקי 85, הרצליה.
טלפון קבלה: 09-7682186
אפשר גם הודעת בווצאפ: 054-3120837
דואר אלקטרוני: herzliyaclub@bho.co.il
מתקנים במתחם 'קאנטרי הרצליה':
- בריכה אולימפית (בשנת 2025)
- בריכת נופש (מקורה בחלקו להגנה מפני שמש)
- בריכת פעוטות
- חדר כושר חדש
- סאונה רטובה
- סאונה יבשה
- חוגים למנויים
- מלתחות נשים ומלתחות גברים.
- לוקרים לשימוש יומי
- קפיטריה
- מתקן נינג'ה חיצוני
- מדשאות, סככות ואזורי משחק ילדים
- מגרש כדורגל מיני פיץ
ללקוחותינו היקרים שלום רב,
נבקש לעדכן כי בעקבות החלפת שנאי החשמל במועדון, אנו נאלצים לסגור את שערי הקאנטרי מיום ראשון ה- 24 ועד ה- 27 בנובמבר כולל. אנו מתנצלים על האי הנוחות , מודים לכם על ההבנה ונשלים את ימי הסגירה באמצעות הארכת מועד תום המנוי.
חדש – מנוי חורף: חדר כושר וחוגים בקאנטרי הרצליה (ללא בריכה).
מנוי חורף המאפשר כניסה לחדר הכושר המשוכלל והחדיש וחדר חוגים והתעמלות עם מגוון רחב של חוגים: פילאטיס, יוגב, זומבה, עיצוב וחיטוב, פלנדקריז, קיקבוקס, אימון כסאות, אימון משקולות ועוד..
פרטים:
רכישת מנוי: אונליין
הערות:
המחיר ניתן למי שרוכש מנוי עד 31.3.2025. במידה ותרצו לבטל את המנוי לפני תום תקופת המנוי, תזוכו ע"פ חוק הגנת הצרכן.
צריכים עזרה?
טלפון קבלה: 09-7682186
אפשר גם הודעת בווצאפ: 054-3120837
דואר אלקטרוני: herzliyaclub@bho.co.il
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
מנויים יקרים,
חובה להגיע לחדר כושר/חוגים עם:
1. מגבת
2. נעלי ספורט
3. בגדים ספורטיביים
תודה רבה,
קאנטרי- הרצליה
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
הערות כלליות:
הכניסה לחדר הכושר מגיל 14.
הנחה לבעלי זכאויות רלוונטיות ברכישת מנוי חורף (ללא בריכה), מפונים – מגורים באחד היישובים שהממשלה החליטה לכלול אותם בתוכניות הפינוי.
מחיר ילד יינתן כנלווה למנוי בוגר – לא ניתן לרכוש מנוי בתעריף ילד ללא רכישת מנוי יחיד/זוגי.
משרת מילואים – אשר שירת 14 ימים בשנה האחרונה.
כל מנוי יקבל צמיד/צ'יפ כתנאי לכניסה למתקן. עלות הצמיד 50 ש"ח (חד פעמי).
ניתן לשכור לוקרים לתקופת המנוי בתוספת תשלום.
כניסה עם מלווה, אדם עם מוגבלות הנעזר במלווה יכול להיכנס עימו לכל מקומות הבילוי ולהסתייע בו בעת שהותו במקום. במקומות שנדרש בהם תשלום בכניסה, כגון במועדון, האדם הנעזר במלווה פטור מתשלום בעבורו. זכות זו ניתנת לאדם המציג תעודת נכה שמצוין בה כי יש לו פטור מתשלום בעבור מלווה.
איסור עישון ברחבי המתחם (קיים אזור עישון ייעודי).
6 עמדות טעינה לרכב חשמלי צמוד לכניסה הראשית לקאנטרי.
ייתכנו שינויים בשעות הפתיחה של הקאנטרי בחגי ישראל (עדכון ישלח למינויים באפליקציה).
שעות פתיחה של הקאנטרי כולל חדר הכושר:
ימים א'-ה' | 06:00 – 22:00
יום ו' | 06:00 – 18:00
יום שבת | 07:00 – 18:00
שעות קבלת קהל:
יום א'-ה' | 08:00 – 20:00
יום ו' | 08:00 – 13:00
יום שבת | 08:00 – 13:00
מס' טלפון קבלה קאנטרי הרצליה | 09-7682186
אפשר גם הודעת בווצאפ: 054-3120837
דואר אלקטרוני: herzliyaclub@bho.co.il
— אין תשלום במזומן —
זכאים ל-15% הנחה (ברישום בעמדת הקבלה בקאנטרי) וכנגד הצגת מסמכים מתאימים:
– גמלאים
– חיילים
– סטודנטים
– משפחות של הורים יחידניים
– משפחות שכולות
– אנשים עם מוגבלויות
– משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים
– שירות מילואים פעיל (בהצגת תעודת מילואים + טופס 3010)
נגישות | קאנטרי הרצליה
בני הרצליה מעמידה בראש מעייניה את הצורך בביצוע התאמות נגישות בקאנטרי הרצליה והנגשת השירות לבעלי מוגבלויות. התאמת קאנטרי הרצליה לצרכי הנגישות נעשית בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.
אנו מכבדים את כלל לקוחותינו, ובכללם את בעלי המוגבלויות, ופועלים על מנת שכולם יוכלו ליהנות ממגוון השירותים שיש למועדונים שלנו להציע באופן מכבד, שוויוני ובטוח.
ניתן ליצור קשר לצורך תיאומי נגישות לפני ביקור בקאנטרי, תיאום חנייה נגישה, תיאום ליווי, או למען אנשים עם מוגבלות שמיעה.
ניתן ליצור עמנו קשר:
בטלפון 09-7682186
בדוא"ל herzliyaclub@bho.co.il
הסדרי נגישות
במועדון 11 חניות נכים.
ישנה כניסה נגישה למועדון.
האם ישנן מדרגות בדרך? אין מדרגות הכניסה נגישה.
האם קיים מאחז יד לצדי המדרגות? כן.
האם קיימים סימני אזהרה במדרגות? כן.
האם קיימת רמפה בדרך? כן – רמפה נגישה.
האם קיימים מאחזי יד לצד לרמפה? כן.
האם הכניסה למתחם הבריכות מנוגש? כן
.
דלת הכניסה הראשית
האם ישנן מדבקות אזהרה על הדלת? כן.
לאיזה כיוון הדלת נפתחת? החוצה.
לובי המבנה
האם קיים דלפק מודיעין מאוייש (על פי שעות המתקן)? כן.
האם הדלפק מצוייד במערכת עזר לשמיעה שולחנית? כן.
משרדי המועדון
האם קיים מעבר לכיסא גלגלים? כן
האם קיים שולחן נגיש (עם מקום פנוי לרגליים ובגובה נגיש)? כן
אם ניתן להכנס עם כלב נחייה או שירות? כן
שירותים
האם ישנם שירותי נכים קרוב ללובי? כן.
היכן נמצא המפתח לשירותים? השירותים פתוחים, אין צורך במפתח.
בריכה
האם קיים מעלון ירידה לבריכה? כן (יש לבקש עזרה מהמציל)
היכן ממוקם המעלון: במשרדי צוות הקאנטרי הצמוד לבריכה
בברכת בריאות איתנה,
צוות 'קאנטרי הרצליה'